سیاوش خیرابی گل
سیاوش خیرابی گل

دوست داشتنی ترین فرشته


حیف...

سلام به دوستای عزیزوگل خوبید؟

خب منم که اصلاخوب نیستم به خاطربازی دیشب...ازبین بردن هرچی روحیه داشتیم:(

خب بریم سراغ آپ

دیشب تو tv مستر و نشون داد که بعضیا ندیدن

اینم ازمسترتو tv

سمت چپ اولین نفر

 

 

اینم چندتاعکس دیگه تواستادیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرسی ازنهال جونم♥

تاآپ بعدی بابای

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Negin
ساعت17:02---14 تير 1393
سلام عطیه جونم اپم خوش حال میشم بیای
پاسخ:سلام عزیزم باش میام


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت22:51---10 تير 1393
عطیه با سارا صحبت کردم
رفت سایت نهال کامنت گذاشته بود
این یکی هم عاقل شد
بنظرت خوب شد یا نه؟؟؟
پاسخ:جون عطیه راس میگی؟؟؟؟؟؟ایول نیره باباتودیگه کی هستی.چی بهش گفتی؟؟؟اگه به من میگفتی شمارشوداشتم بهش زنگ میزدم منم دوتاکلام باهاش حرف میزدم دیگه صدبرابرافاقه میکرد


نیره
ساعت19:39---10 تير 1393
سلام عشقم
خوبی >؟؟
عطیه تو وب عموم اپم چون لینکم هستی گفتم خبرت کنم
اگ
ه سخت نیس برات بیا عخشم
پاسخ:سلام نیره جون مرسی توخوبی؟باشه عزیزم.امتحان میکنم اگه شدحتماحتما


ثنا(فقط سیاوش خیرابی)
ساعت15:44---10 تير 1393
سلام عطیه جوون
خوبی گلم؟
راسی حالت چوره بهترشدی؟
خیلی خوشم اومدازاهنگ وبت
من اپم .خوشالم میکنی بیای
پاسخ:سلام ثناجونم مرسی توخوبی؟بدنیستم عزیزدلم. عزیزمییییییی فدات. حتمامیام مرسی خبرکردی:)


dina
ساعت12:39---10 تير 1393
من تا اذان بیدارم
پاسخ:درست عین منی توام:*


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت10:15---10 تير 1393
سلام عشقم

خوبی؟؟؟

الهی فدات بشم من

نه بابا این چه حرفیه گلم خودم میدونم خانومی

اره یادته چیکار میخواستم بکنم؟؟؟؟ فقط تو نجاتم دادی
پاسخ:سلام عزیزدلم مرسی توخوبی؟ خدانکنه. آره دیگه یه پس یادت باشه آره یادمه،مطمئنی؟؟؟فقط من کسای دیگم بودن!


dina
ساعت3:08---10 تير 1393

اره
ویرایش


پاسخ:ایشالاهمیشه موفق باشی


dina
ساعت22:54---9 تير 1393
سلام . آپم خوشحال میشم بیای
پاسخ:سلام.باش عزیزم


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت19:31---9 تير 1393
سلام عطیه
خوبی ؟؟؟
چیکارا میکنی ؟؟؟
اپم خانومی
پاسخ:سلام عزیزم مرسی توخوبی؟هیچ کار.میام نیره جون


ریحانه
ساعت17:03---9 تير 1393
آپـــــــــم و منتظر حضور گرمتون هستم.ممنون میشم بهم سر بزنین و با نظرتون خوشحالم کنین
پاسخ:میام خانومی


darya
ساعت16:26---9 تير 1393

اشکالی نداره عزیزم.راستی آقاسیاوش روزه میگیره دیگه؟؟؟نه؟؟؟؟


پاسخ:قربونت. آره عزیزم چرانبایدبگیره؟!عکسشم گذاشته توی اینستاش:)
دریاجون به خداهرکارمیکنم برات کامنت بفرستم کدتصویریش نمیادهرکارکه میکنم:((((


ziziemdad
ساعت4:20---9 تير 1393
وایییییییییییییی اهنگ وبت خییییییییلی قشنگه
پاسخ:قربونت عزیزم:)


ziziemdad
ساعت4:19---9 تير 1393
راستی اپم
پاسخ:حتمامیام عزیزم.بیداری توهنوز!


ziziemdad
ساعت4:19---9 تير 1393
از بسکی بی نمکه بااون هیکلش خجالت نمیکسه
پاسخ:*!!!


ریحانه
ساعت1:46---8 تير 1393
بازم ممنون از نظرا اجی گلم
پاسخ:وظیفس جونم


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت22:45---7 تير 1393
سلام عطیه
جوبی؟؟؟
خوفی؟؟؟
بعد چند روز نبودن بلاخره اپم
فدات
پاسخ:سلام عزیزم مرسی توخوبی؟میام حتما


Negin
ساعت20:11---7 تير 1393
سلام عطیه جونم اپم گلم ... اگه دوست داشتی حتما بیا
پاسخ:سلام عزیزم.باش حتمامیام


darya
ساعت13:32---7 تير 1393
kheili badi khabaram nakardi
kheili az dastet narahat shodam
پاسخ:به خداکامنتم برات نیومده وگرنه خبرت کردم:(((((((((((


ریحانه
ساعت15:26---6 تير 1393
مهراب هم که هست...
مرسی خبر کردی
پاسخ:آره مگه توعکسای قبلی ندیده بودیش!خواهش میشه گلم


ziziemdad
ساعت12:42---6 تير 1393
ه چه عکسای باحالی انداختن
پاسخ:)


ziziemdad
ساعت12:41---6 تير 1393
اه اه اه من چه قدر از این غفوریان بدم میاد سبک نگاش کن اه
پاسخ:چراآخه؟؟؟


ziziemdad
ساعت12:40---6 تير 1393
من دیدم من دیدم خییییییلی هم ناراحت بود اخه این بازی بود اینا کردن اه اه اه
پاسخ:آره،اصلن خوب بازی نکردن:(((((((((((


Negin
ساعت10:35---6 تير 1393
راستی عطیه جون اهنگ وبتم عالیه
پاسخ:مرسی عزیزم ولی خیلی وقته که اونه بایدعوضش کنم


Negin
ساعت10:22---6 تير 1393
مثل همیشه عالی عالی بود ... فقط میگما میدونی عکس سومی از بالا اونی که پیش اقا خیرابی کیه؟؟؟... راستی من نمیدونستم غفوریانم رفته چه جالب
پاسخ:قربونت...فک کنم یکی ازعوامل فیلمشون باشه


dina
ساعت1:30---6 تير 1393
آپم خوشحال میشم بیای
پاسخ:عزیزمییی چشم


زکیه
ساعت1:10---6 تير 1393
عطیه جونم مثل همیشه گل کاشتی با آپت گلم
ناراحت نباش عطیه تا والیبالو داریم غم نداریم
پاسخ:لطف داری زکیه جون فدااات.آره:*


dina
ساعت20:17---5 تير 1393
زیاد توی این عکسا خوشحال نیستن
پاسخ:خب تیمشون حذف شده ها
:((((((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:,  توسط عطیه  |

 

 



سلام عطیه هستم.یکی ازطرفدارهای پروپاقرص سیاوش خیرابی .مثل داداشم دوستش دارم.وامیدوارم بااین وبلاگ نقشی درپشرفت ایشون داشته باشم.امیدوارم لحظه های خوبی دراین وبلاگ داشته باشید...


 

 

 توجه توجه توجه
 تـــوجـــه
 فست فود کنجــد
 ویژه برنامه سنفونی مقاومت
 دوستای قدیمی--->آوای باران--->برسام
 مختلــف
 اختصاصی+برنامه فصل نیایش+برزیل
 ...
 تــــــوجــــــه!!!
 20سال رفاقت--->اختصاصی
 متــا سفـــــــم...
 siavash...barsam
 مختلف...
 فیلم سینمایی استخر
 :(+برگشت به ایران+سالوادور
 حیف...
 2014
 ...
 Rio De Janerio+Stadiums
 Different

 

مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392

 

عطیه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاوش خیرابی گل و آدرس kheirabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیاوش خیرابی بهترین
تــنـــــهایــــ شبــــگـرد
بـــه زیبایـــی باران
*...*.بــ ــــی تــــ ــــ ـــو.*..*
@سیاوش خیرابی@
والیبال
siavashkheirabi
مادنباله نگاه زیباهستیم نه چشمان زیبا...ماه عسل93
خنده
کمیاب ترین عکسهای سیاوش خیرابی
آلونک
هرچی دلت بخواد
فقط چندلحظه به من فکرکن
گاهی شادی گاهی غم
آوای عشق
پیج سیاوش خیرابی دراینستاگرام
دختری باموهای مشکی
عاشقانه ای برای سیاوش...
*سیاوش خیرابی*
تک ستاره قلبم...
سایت رسمی سیاوش خیرابی
وبلاگ طرفداران سیاوش خیرابی
هرچی بخوام
سوپراستار(میلادکی مرام وسیاوش خیرابی)
*****siavash kheyrabi*****
داداش گلم سیاوش خیرابی
..*.>>هواداران سیاوش خیرابی<<.*..
طرفداران سیاوش خیرابی
دوست داشتنی ترین فرشته
عاشقان نیوشاضیغمی
عکس های سریال آوای باران
فقط سیاوش خیرابی
کافه برفی
عشقم سیاوش خیرابی
علی ضیاستاره ی درآسمان کاشان
مهسادخترایرونی
بهترین هابرای عشقم
عاشقان مرتضی پاشایی
اختصاصی آزاده زارعی
تک ستاره قلبم احسان علیخانی
سیاوش خیرابی تک ستاره ی قلبم
هواداران سیاوش خیرابی
بهترین هنرمندسیاوش خیرابی
هواداران سیاوش خیرابی
$$$$$سیاوش خیرابی-لایک نیوز$$$$$
سیاوش خیرابی
گل پونه
"سیاوش خیرابی تنهاعشق من"
سایت سیاوش خیرابی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام وحیدحامد
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام نهال جون
اینستاگرام سیاوش خیرابی
ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 4646
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 755
تعداد آنلاین : 4